Завдання та діяльність організації спрямовані на згуртування дітей для виконання добрих і корисних справ, розвиток творчих здібностей, виховання віри в себе. Країна складається з 4 загонів. Клас – це окремий загін, що виконує різну корисну та пошукову роботу. Кожен клас працює за своїм напрямком, має свою назву. Барвінчатам доручають різні серйозні завдання: провести свято, конкурс, виставку малюнків, виставки поробок.
Провідною ідеєю «Країни Барвінкової» є виховання бадьорих, активних, роботящих, ввічливих, інтелігентних, наполегливих, організованих , кмітливих дітей.
"ОРТАНТА" – це
Оригінальні, ТАлановиті, Непосидючі, Творчі
Активісти
Чому «ОРТАНТА» запитаєте?
Коли вечоріє степ, розцвітає квітка ортанта. На перший погляд, це скромна і непомітна квітка. Але вона дуже витривала і легко пристосовується до різних кліматичних умов. І ми плануємо скромно і непомітно творити великі справи.
Отже, ОРТАНТА – це ОРигінальні, ТАлановиті, Непосидючі, Творчі Активісти.
У кожної організації повинна бути своя атрибутика. Вона є і в нас. Це герб і прапор. Також у нас є Конституція шкільної учнівської організації «ОРТАНТА».
СТАТУТ
шкільної учнівської організації
«ОРТАНТА»
1. «Ортанта» є шкільною учнівською організацією, що діє в Олександрійській ЗОШ І-ІІІ ступенів з 18 березня 2010 року.
2. До учнівської організації «Ортанта» мають право (на добровільних засадах) входити учні шкільного віку від 10 до 18 років.
3. Мета: зробити шкільне життя цікавим, позбутися стереотипів і шаблонів минулого.
4. Головним завданням «Ортанти» є виховання особистості учнів творчим шляхом, тобто формувати:
а) національної свідомості;
б) наукового світогляду, гуманістичних цінностей і творчого мислення;
в) усвідомлення громадської позиції;
г) відповідальність за долю України та всього людства;
д) розкриття здібностей та можливостей кожної окремої особистості.
5. Свою діяльність «Ортанта» проводить з урахуванням інтересів, нахилів, здібностей і вікових особливостей учнів. Реалізація завдань організації відбувається в спільній роботі педагогічного та учнівського колективів, батьків і громадськості.
ІІ. СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ОРТАНТА»
1. «Ортанта» складається з угрупувань, що звуться суцвіттям добрих справ.
Кожне суцвіття працює за обраною тематикою, паралельно беручи участь у загально шкільних заходах.
ІІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ «ОРТАНТИ»
1. «Ортанта» виступає на захист учнів від будь-яких форм утиску, приниження гідності, честі учня.
2. Стежить за здійсненням демократизації навчального процесу в школі.
3. Має право висловлювати думку (від імені учнів школи) щодо якості викладання окремих предметів і навчального процесу загалом.
4. Бути проінформованою про рішення педагогічних та батьківських зборів; направляти на батьківські збори та педагогічні ради своїх представників для обговорення питань, що стосуються учнів» брати участь у педрадах.
5. Брати участь в організації шкільного життя, учнівського дозвілля, позакласних заходів.
6. Представляти школу, захищати її інтереси в оглядах, змаганнях та інших позашкільних заходах.
ІV. АТРИБУТИ
1. «Ортанта» має свою емблему, що відображає тематичну спрямованість дій колективу.
2. Прапор.
Комментариев нет:
Отправить комментарий